When the ink dries, we'll have another bastard's peace.

Sunday, December 12, 2004

Chanson d'Automne

(to the tune of The Ramones - I Don't Care)

Autumn girl (He loves her)
Autumn girl (He loves her)
Autumn girl makes him hurt
She don't care about his words
Autumn girl (He loves her)

Les sanglots longs (Des violons)
Les sanglots longs (Des violons)
De l'automne blessent mon coeur
D'une langueur monotone.
Les sanglots longs (Des violons)

Autumn girl (He loves her)
Autumn girl (He loves her)
Autumn girl left him for good
She don't care about his words
Autumn girl (He loves her)

Tout suffocant (Et blême, quand)
Tout suffocant (Et blême, quand)
Sonne l'heure, je me souviens
Des jours anciens et je pleure;
Tout suffocant (Et blême, quand)

Autumn girl (Fille d'automne)
Autumn girl (Fille d'automne)
Autumn girl (Fille d'automne)

Autumn girl (He loves her)
Autumn girl (He loves her)
Autumn girl makes him hurt
She don't care about his words
Autumn girl (Fille d'automne)

Et je m'en vais (Au vent mauvais)
Et je m'en vais (Au vent mauvais)
Qui m'emporte deçà, delà
Pareil à la feuille morte.
Et je m'en vais (He loves her)
Fille d'automne (Au vent mauvais)
He loves her...

No comments: